本來想打在fb 但還是打在這給自己看就算了

-------------

終於要和機場say goodbye。

一畢業出來就入黎JASL做Ground,然後Internal Transfer到ADSC做Admin,今年已經係我加入Jardine的第五個年頭。

人地話十年人事幾番新,我就話五年人事已經N次番新。當初我到ADSC由乜都唔識,慢慢學,由一個同事都唔識,到我而家可以記得哂成個department 200人既中英文全名(有同事覺得我呢個技能好犀利lol),不斷有同事入職,不斷有同事走,計landing charge,整staff database,計OT,各間airlines的reports,全部由零開始,慢慢累積變做100,望番轉頭就好似琴日發生的事咁。

一直都話要轉工,每一年聖誕節我都會去睇機場今年既聖誕樹。成日都會諗,唔知我出年會唔會仲要係度睇住棵聖誕樹呢?而我一直都對搵工採用唔爹唔吊既心態,從來都冇話好認真咁的起心肝搵工。可能個人都比較屬於安於現狀類既人,完全係想穩穩定定又一日,不必要都唔想有咩大改變。的確係有一些人同事係trigger 到我去搵工的,而我對此亦心存感激,冇佢地幫手push我我唔會咁有決心,跳唔出呢個comfort zone :)

搵工過程其實開始時有點沮喪,頭一星期真的一個interview電話都冇,自己覺得有點不妥,重新審視一次自己的CV & cover letter,有種見到都唔開胃既感覺-.-,霸氣咁將佢地delete,用employer既角度去重新整左一份全新的CV & Cover letter ... 然後終於有電話通知interview,而幸運地,我只係in左兩間公司,其中一間公司就係四日後俾offer我了。(而跟住我既電話都係繼續有公司打黎叫我interview,可見自我檢討的重要性!)

其實真係覺得自己好好彩,份job ad既requirement第一點我已經fulfill唔到,間公司肯in我時我都當自己去練習interview就算,但點知一in就in左兩個半鐘 .. 符符碌碌咁又得左,但我個心而家仲係好忐忑,好驚自己會攪唔掂,呢幾日要係屋企溫下書先得 ><

多謝每一位同事一直以黎既照顧,由landside到ADSC,曾經同我一齊作戰既戰友們,係我landside爆鑊時幫我補鑊既好同事好掃把,感激我四位老細對我既鼓勵同支持,多謝inkpad boss 幫我寫左封好靚仔既reference letter,其他department既同事們,HR,Procurement,MP ... etc 多謝各間airline的personnel,呢四年黎既種種真係講唔哂,嗚 ⋯

就算係唔同公司做野,我都唔會忘記過去昔日既好,下次我再到機場禁區,已經唔係番工,係我放大假去旅行之時啦~hahaha

DOJ 20100913 同期們,我脫離機場喇!✌️

I am ready for the new challenge !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    姬絲汀 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()