close

對話

( Background: 肥仔佢鍾意係facebook度睇裝修呀戈d野,我都有like開一個page比過肥仔睇,點知肥仔話好__肉酸… )

肥仔: 你究竟知唔知咩叫靚架? D先叫做靚呀!(遞部電話俾我睇佢睇開個page)

:嘩真係好靚wo~ ( 拿,堅係靚架,冇扮野)

肥仔: 梗係啦,我揀架ma,都唔知你點揀野架

:巴屎閉

肥仔:證明我眼光好,揀親都係靚野

:咁我係你揀架wo,你係唔係讚我靚呀?

肥仔:….你迫我架

:你夠膽你就講多次(真係頂佢個肺,明明係佢追我=.=)

肥仔….我失手

:你講咩呀你 .v. ( 發動了腳板底攻擊)

肥仔:靚有咩用你咁蠢

: 我唔蠢!!

肥仔: 超蠢! 係我先唔嫌你架ja

: ~

 

我係你面前扮蠢等你有d優越感ja~我廢事你自卑呀hahaaha

 

死肥仔=3=

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    姬絲汀 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()